Investment secretaresse

De organisatie

Onze opdrachtgever is een toonaangevende investeringsonderneming, waar uitsluitend  toegewijde professionals werkzaam zijn. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam.

De vacature
Als investment assistente ondersteun je de investment managers in de breedste zin van het woord. De grote uitdaging in deze functie het vergaren van kennis en het accuraat verwerken daarvan om alles in goede banen te leiden. Je hebt bij deze afdeling veel te maken met deals die gesloten worden dus het is een vereiste dat je inhoudelijk op de hoogte bent van de lopende dossiers.  Alles moet in korte tijd strak geregeld worden en daarin speel jij een belangrijke rol. De investment managers vertrouwen volledig op jouw kennis en kunde. Er wordt voornamelijk met het Engels gecommuniceerd.

Verantwoordelijkheden
-Agendabeheer
-(e-mail)correspondentie en telefoonverkeer
-Voorbereiden van vergaderingen
-Digitale archivering
-Assisteren bij het maken van presentaties
-Redigeren van teksten en presentaties
-Up-to-date houden van gegevens in CRM
-Website beheer

De kandidaat
Voor dit dynamische team zijn wij op zoek naar een zelfstandig functionerende frisse secretaresse op HBO niveau. Jij denkt mee en vooruit en geeft jouw collega’s zekerheid door jouw accuratesse en punctualiteit. Je hebt affiniteit met de markt, hebt interesse in het aanwerven van nieuwe bedrijven en fondsen en bent gewend met zeer confidentiële informatie om te gaan. Men kan op jouw bouwen en vooral ook vertrouwen. Je durft feedback te geven en doet dit op een plezierige wijze. Natuurlijk ben je te allen tijde bereid wat langer door te werken, als dit nodig mocht zijn. Je straalt power en enthousiasme uit, je bent gezellig, vriendelijk en open. Je kunt structuur en kwaliteit prima handhaven en op alle niveaus communiceren.

Functie eisen
HBO werk- en denkniveau;
Minimaal vijf jaar werkervaring op vergelijkbaar niveau;
De beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift is uitstekend;
Accuraat en vaardig (internationale) bijeenkomsten te organiseren en indien nodig notuleren, direct op een laptop;
Fulltime beschikbaar;
Uitstekende kennis van MS office (incl. Excel en PowerPoint).
 
Stuur je cv en een korte toelichting per e-mail naar:  info@stned.nl t.a.v. Marion van Zanten. Bel voor eventuele vragen: 0294 290 603

 

SOLLICITEER NU!

Voornaam *
Achternaam *
Telefoon *
Email *
Uw CV *




 


 

Secretaresse Team Nederland - Hollandsekade 21, 1391 JD - Abcoude, T: (0294) 290 603 / E: info@stned.nl Sitemap Powered by WEBS 2015