header-vacatures.png
 




Receptioniste

De opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een zeer gerenommeerde vastgoedmaatschappij in de aan- en verkoop, projectontwikkeling en exploitatie van commercieel onroerend goed en gevestigd in Amsterdam.

De functie
Als gastvrouw ben je het gezicht van het bedrijf. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het aannemen van de telefoon, ontvangst van bezoek, verzorgen van koffie, thee en lunch voor medewerkers en gasten, het bijhouden van alle voorraden, bestellen van boodschappen, kantoorartikelen en dergelijke. Ook kopieer- en scanopdrachten, het zorgen dat het kantoor er altijd tip top uitziet, de voorbereiding van vergaderingen en het gereedmaken en –houden van de vergaderruimtes maken deel uit van de functie. Ook kan het soms voorkomen dat er secretariële ondersteuning van je verwacht wordt. Daarnaast verzorg je de verzending van poststukken en het in ontvangst nemen van diverse afgeleverde goederen, bestelling van bloemen en het accuraat invoeren van visitekaartjes.

De kandidaat
De kandidaat is gastvrij en servicegericht, heeft een goede telefoonstem en oog voor detail. Je bent oplossingsgericht, representatief en flexibel. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, maar ook in het Engels kan je een (kort) telefoongesprek voeren.

Functie-eisen
Afgeronde MBO-opleiding;
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie is een vereiste.
Uitstekende kennis van de Nederlandse en goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift;
Een heldere en enthousiaste zakelijke telefoonstem;
Is pro actief, communicatief vaardig en discreet;
Heeft geen 9 tot 5 mentaliteit;
Flexibiliteit en gastvrijheid staan voorop!
Zeer vaardig met Outlook (ivm e-mail en agenda’s), Word en Excel;
Salaris € 1.800 – € 2.200 afhankelijk van kennis en ervaring op basis van 40 uur.

Het kantoor is nu gevestigd op de Amsterdamse Zuidas, eind dit jaar verhuist het kantoor naar een locatie in Amsterdam Zuidoost. Er is geen parkeergelegenheid voor de deur, vrij parkeren op 15 minuten loopafstand. Je kan ook kiezen voor openbaar vervoer, een bus- en metrohalte bevinden zich op 7 minuten loopafstand. De kosten voor OV worden volledig vergoed op basis van tweede klas.

Ben jij onze kandidaat? Neem dan snel contact op met Marion van Zanten via info@stned.nl

 

 

SOLLICITEER NU!

Voornaam *
Achternaam *
Telefoon *
Email *
Uw CV *




 


 

Secretaresse Team Nederland - Hollandsekade 21, 1391 JD - Abcoude, T: (0294) 290 603 / E: info@stned.nl Sitemap Powered by WEBS 2015