header-vacatures.png
 




Personal Assistant to the Director HR - ingevuld

De organisatie
Onze opdrachtgever is een groot internationaal bedrijf en één van Nederlands grootste werkgevers. Het hoofdkantoor ligt in de directe omgeving van Schiphol. Voor de HR Director zijn wij op zoek naar een PA met een flexibele instelling.

De functie
Als PA van de HR director draag je zorg voor een optimaal serviceniveau. Je biedt ondersteuning aan de HR Director Head Office en twee MT leden. Je zorgt ervoor dat niets aan het toeval wordt overgelaten en dat alles tot in de puntjes voorbereid is. Je bent voor zowel intern als extern het eerste aanspreekpunt. De correspondentie is in zowel het Engels als Nederlands. Tot je ondersteunende taken behoren tevens het beheer van de inbox en het zelfstandig beantwoorden van mails, het agendabeheer en het verzorgen van reizen en daarmee samenhangende afspraken. Ook het archiveren van vergaderstukken en andere informatie vallen onder jouw verantwoordelijkheid. Daarnaast word je ondersteuning gevraagd bij lopende projecten. De Director HR rapporteert direct aan de Raad van Bestuur. Hij is integraal verantwoordelijk voor alles tussen aanname en exit van personeel. Hieronder vallen onder andere salarisverwerking, governance, strategie en operationele ontwikkeling.

Verantwoordelijkheden:

  • De coördinatie van meetings en reizen (hotels, vluchten en overige zaken ter plaatse);
  • Je zorgt voor een efficiënte in- en  externe communicatie;
  • Je houdt de emailbox van de HR director en de MT leden bij;
  • Een perfecte correspondentie in zowel het Nederlands als het Engels. Je bent het eerste aanspreekpunt;
  • Je onderhoudt de agenda en plant op efficiënte wijze de afspraken, reizen en meetings;
  • Je fungeert als klankbord en filtert op gepaste wijze alles dat binnenkomt;
  • Je bent gastvrij en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt op de afdeling;
  • Je maakt presentaties in Powerpoint en je kunt prima conceptverslagen opstellen;
  • Je verwerkt de expense reports en controleert ze;
  • Je draagt zorg voor de ziekte- en verlofregistratie;
  • Je zorgt voor een perfect geordend archief;
  • Je organiseert kleine evenementen;
  • Je draagt zorg voor de ICT en facilitaire zaken voor nieuwe werknemers;
  • Je springt in waar nodig en pakt ad hoc situaties snel op;
  • Je bereid inkoop orders voor t.b.v. aankopen voor de afdeling;
  • Je bent het aanspreekpunt voor de facilitaire dienst en ICT;
  • Je draagt zorg voor de content van het HR intranet.

De kandidaat
De ideale kandidaat is zelfstandig, secuur en een harde werker. Jouw karakter beschrijf je het beste als pittig en flexibel en je kunt goed omgaan met een veeleisende directeur die zeer gesteld is op een stipte afhandeling van zaken. “Snel, sneller, snelst” is je motto.
Je hebt oog voor kwaliteit en aandacht voor klant- en servicegerichtheid. Je bent discreet, integer, accuraat en resultaatgericht. Je bent communicatief zeer vaardig en hebt een goede antenne voor de mensen om je heen. Omdat je in een internationale omgeving werkt, wordt een hoge mate van flexibiliteit van je verwacht. Je hebt dus zeker geen 9-5 instelling en kunt uitstekend werken onder tijdsdruk.

Functie eisen
HBO opleidings-, werk- en denkniveau;
Afgeronde secretariële opleiding;
Affiniteit met HR en werkervaring in deze richting is een pre;
Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
Uitstekende beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift;
Zeer stressbestendig;
Flexibel;
Proactief en initiatiefrijk;
Kennis van Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel) dient excellent te zijn;
Fulltime beschikbaar;
Salarisindicatie tussen €2500 - €3500, afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring.

Interesse? Stuur uw CV met motivatiebrief t.a.v. Marion van Zanten naar info@stned.nl of bel voor vragen naar 0294290603.

 

SOLLICITEER NU!

Voornaam *
Achternaam *
Telefoon *
Email *
Uw CV *




 


 

Secretaresse Team Nederland - Hollandsekade 21, 1391 JD - Abcoude, T: (0294) 290 603 / E: info@stned.nl Sitemap Powered by WEBS 2015